Menü Bezárás

Történetünk

Szakmai elköteleződésünk

Kapcsolatunk az egészségügyi informatikával már több, mint két évtizedes múltra tekint vissza.

Úgy véljük, hogy ez idő alatt egyértelműen bizonyítani tudtuk, hogy saját fejlesztésű egészségügyi szoftverünk valóban értékes gyakorlati segítséget nyújt a kollégák számára. Gyorsítja, pontosítja, hatékonyabbá teszi a munkavégzést, használatával idő, pénz és energia takarítható meg.

Meggyőződésünk, hogy a minőségi ügyfélszolgáltatás biztosítása ugyanannyira fontos, mint a szoftver tudása, ezért cégünknél csak olyan kollégák fogadják az ügyfélszolgálati megkereséseket, akik professzionális felkészültségük mellett egészségügyi gyakorlati tapasztalatokkal is rendelkeznek.

Orvos laptopon dolgozik a magánorvosi szoftverbengánorvosi

Kezdetek

Saját tulajdonú, egészségügyi szolgáltató és gyógyászatisegédeszköz forgalmazó országos hálózatunk működtetése során tapasztaltuk meg, hogy átfogó informatikai támogatás nélkül milyen nehéz szakmailag kifogástalan, törvényileg szabályos, nyomon követhető és átlátható munkát végezni.

Elhatároztuk, hogy vásárolunk egy olyan egészségügyi-ügyviteli informatikai rendszert, ami minden szempontból optimális. Mint kiderült, ez nem volt járható út mivel a tesztelések során nem találtunk olyan szoftvert, ami minden területen megfelelően segítette volna munkatársaink tevékenységeit.

Valós értékteremtés

Ekkor született meg az a döntés, hogy magunk fejlesztünk egy olyan informatikai rendszert, amely egyrészt figyelembe veszi az orvosok és asszisztensek igényeit, teljeskörűen támogatja munkatársaink mindennapi szakmai munkafolyamatait, másrészt ügyviteli szempontból is átlátható és biztonságos működést biztosít.

Eleinte csak a betegnyilvántartást és az egészségügyi adminisztrációt végeztük saját programunkkal, de mivel újabb és újabb igények fogalmazódtak meg, egyre több funkció épült be a rendszerbe. Rögzíthetővé váltak vizsgálati eredmények, megoldódott a vény és a szakorvosi javaslatok nyomtatása, kialakult a páciensekkel és a partnerekkel történő kapcsolattartás szisztémája, ezt követte a banki biztonságú számlázás, készlet- és pénzügyi nyilvántartás, végül a marketing és egyéb kampányprojektek kezelése, és a vezetőket támogató kimutatási rendszer.

Erről a szoftverről tényleg elmondható, hogy maga a szakma, az orvosok és az asszisztensek formálták, alakították olyanná, ami tökéletesen teljesítette az elvárásaikat, és amit szívesen is használtak. Erre épültek azok az ügyviteli funkciók, melyek a vezetői feladatok hatékony megoldását és a vállalkozás eredményességének fokozását szolgálták.

Jelen kihívásai, a jövő megoldásai

Belátva, hogy mindkét szakmai területen lehetetlenség 100%-os teljesítményt nyújtani, gyökeresen megváltoztattuk működési profilunkat, és innentől kezdve figyelmünket kizárólag a szoftver tökéletesítésére fordítottuk. Felismerve a kor új követelményeit, jelentős pénz-, idő- és energiaberuházással hatalmas technológiai ugrást értünk el, amikor felhő alapú platformra helyeztük át a már bevált és szeretett funkciókat. Mindez kitágította a felhasználói lehetőségeket, rugalmasabbá, folyamatosabbá, biztonságosabbá téve a rendszer működését.

Létrehoztuk a AOVIR HealthCare 2.0 egészségügyi szoftver platformot, melyet különböző egészségügyi területekre specializáltunk. Jelenleg az AOVIR család két tagja érhető el, a magánorvosi DokiCloud, és a gyógyászati segédeszköz-forgalmazók számára ajánlott GYSECloud program.

Nagy örömünkre partnereink egyre nagyobb számban választják az általunk kínált informatikai megoldásokat. A felhasználói visszajelzések alapján elmondhatjuk, hogy szívesen alkalmazzák szoftvereinket, mivel könnyű a használatuk, rugalmasan illeszkednek az egyéni elképzelésekhez, átfogó segítséget nyújtanak az összes feladathoz, és persze nem utolsósorban megfizethetők.

Hogyan dolgozhatunk együtt?

Mindössze már csak egy üzenetre vagy egy telefonhívásra van szükség ahhoz, hogy megkezdhessük a közös munkát!

Kapcsolatfelvétel

Várjuk megkeresését! Üzenjen chatben, hívjon minket telefonon vagy töltse ki a kapcsolati űrlapot! Ügyfélszolgálati kollégánkkal időpontot egyeztethet az ingyenes bemutatóra és konzultációra.

Bemutató, konzultáció

A szoftver bemutatását online formában biztosítjunk. A szoftver megismerését követően, átbeszéljük személyes igényeit, és kiválasztjuk a tesztelni kívánt szoftver funkciós kombinációt.

Ingyenes tesztelés, megrendelés

A sikeres tesztelést követően, közös állítjuk össze a megrendelést, kiválasztva a legoptimálisabb és legköltséghatékonyabb bérleti konstrukciót.

Oktatás, használat

A program oktatása online interaktív formában történik. Együtt dolgozva vesszük át munkafázisonként a feladatokat. Természetesen a használat során felmerült kérdésekre bármikor szivesen válaszolunk